What is your next channel goal?

Moto Mengy

Motovlogger from PA, USA
Mar 23, 2020
254
343
63
48
I ride a
2018 Honda Goldwing Tour DCT
50 will come soon enough dude. We all pretend we ain't bothered by the numbers but at the same time all find ourselves checking routinely.
Yeah, I just started out too and I only have 3 vids and 16 subscribers so far, but I do admit to checking my channel daily to see any new subs and to answer new comments and such.

It's been fun so far.
 
  • Like
Reactions: HRMV

HRMV

Unsupervised Wanderer
Sep 22, 2019
378
329
63
34
I ride a
Kawasaki Z800
Yeah, I just started out too and I only have 3 vids and 16 subscribers so far, but I do admit to checking my channel daily to see any new subs and to answer new comments and such.

It's been fun so far.
I find that's one of the keys to growth is responding to comments and engaging with viewers.
 
  • Like
Reactions: HippoDrone

Meifesto

L Plate Member
Jan 5, 2013
1,336
930
113
The Netherlands
I ride a
Yamaha XT660R
I find that's one of the keys to growth is responding to comments and engaging with viewers.
That indeed.
And find motovloggers semi-local to you.
Sub them as well, react to their vids aswell and try to build connections that way.
When you meet people you can hang out with, and do a colab vid once in a while it also really helps.

But don't do colab vids for the views etc, really better to do them with people you can relate to etc ;)
Do it for yourself and the fun, and the vid will be the bonus ;)
 
  • Like
Reactions: HippoDrone

Meifesto

L Plate Member
Jan 5, 2013
1,336
930
113
The Netherlands
I ride a
Yamaha XT660R
Might sound weird, but with this longer weekend, and upcoming weekend as well, i'm gonna try and work through some older footage, clean up the disc a bit ;)
 
  • Like
Reactions: HippoDrone

Pooley

Wannabe tractor enthusiast
Nov 19, 2019
258
307
63
Derbyshire
I ride a
2003 Honda Deauville 650
You've passed 100! Really impressive for a 2 month old channel!! What's your secret lol ;)
 
  • Like
Reactions: WildOn2s

WildOn2s

WildOn2s Vlog
Feb 18, 2020
112
86
28
41
San Antonio,Tx
I ride a
Indian Chief dark horse
You've passed 100! Really impressive for a 2 month old channel!! What's your secret lol ;)
Just noticed that I posted my first video March 9th shocked myself. Just little over a month. Jut released a vid today doing really well shockingly
 
  • Like
Reactions: Pooley

WildOn2s

WildOn2s Vlog
Feb 18, 2020
112
86
28
41
San Antonio,Tx
I ride a
Indian Chief dark horse
Just noticed that I posted my first video March 9th shocked myself. Just little over a month. Jut released a vid today doing really well shockingly
Trying to keep out my MC life lol. Keep it simple. I guess eventually I can do some MC content.
 

Moto Mengy

Motovlogger from PA, USA
Mar 23, 2020
254
343
63
48
I ride a
2018 Honda Goldwing Tour DCT
Just noticed that I posted my first video March 9th shocked myself. Just little over a month. Jut released a vid today doing really well shockingly
Yeah your new channel is doing very well, much better than mine is and I started about the same time, LOL.

You must be doing something much more effective than I am so far.
 

WildOn2s

WildOn2s Vlog
Feb 18, 2020
112
86
28
41
San Antonio,Tx
I ride a
Indian Chief dark horse
Yeah your new channel is doing very well, much better than mine is and I started about the same time, LOL.

You must be doing something much more effective than I am so far.
Hmm ya I work on SEO and stuff lol. No idea. Prob can brainstorm one day and see what we do.
 

WildOn2s

WildOn2s Vlog
Feb 18, 2020
112
86
28
41
San Antonio,Tx
I ride a
Indian Chief dark horse
I’m sitting at 194 subs 200 will be nice and surprising. But 300 will be my next goal forSure. Also trying to put out interesting content. Lol
 
  • Like
Reactions: HippoDrone

WildOn2s

WildOn2s Vlog
Feb 18, 2020
112
86
28
41
San Antonio,Tx
I ride a
Indian Chief dark horse
Growth takes both time and effort, and that effort is not just in making great content, but finding ways for it to be seen! :)
Yup but the content is more for me to enjoy doing lol. I love to ride but it’s even more fun is have something very enjoyable to mess with.
 
  • Love
Reactions: HippoDrone

WEB

L Plate Member
Feb 14, 2020
230
318
63
32
I ride a
Triumph Thruxton + Harley Lowrider
So the next goal is not to care at all and make the clips as usual ;)
Hell yeah man. Truth utter truth here your France series is the series on YouTube i'm most keen to see more of.

(and not only because I just want to steal some of your camera angles...)
 

Top Posters Past 30 days

Winners Video

Latest posts